ГРАФІК

ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОНЛАЙН-КОНУЛЬТАЦІЙ

практичного психолога Онопрієнко Н.І.

на період дистанційного навчання

Категорія учасників освітнього процесу

День тижня

Час

 

Батьки здобувачів освіти

Понеділок

1600 – 1800

 

Педагоги

Понеділок

1400 – 1530

 

Здобувачі освіти

1-4 класи

5-9 класи

10-11 класи

 

Середа

П’ятниця

П’ятниця

 

1200 – 1300

830 – 1000

1100 – 1300

 

Запис на консультацію за телефоном

(050) 63-65-381, (067) 183-73-84 (Viber)

Здоров'я у кожного з нас багатоаспектне! Це і фізичне благополуччя, і психологічна стійкість, і соціальна стабільність. Сьогодні я поділюся інформацією про психологічну складову здоров'я. Наше психологічне благополуччя залежить від того, що ми думаємо про себе, як долаємо стреси, засвоюємо інформацію і приймаємо рішення. Найвагомішим критерієм психологічного благополуччя є відчуття психічної рівноваги, яку пов'язують із гармонійною організацією психіки та її можливістю адаптуватися до стресів. Щоб зберегти психічне здоров'я, ми:
- емоціям не піддаємося, але і не пригнічуємо їх, налагоджуємо повноцінні відносини з людьми. ЕМОЦІЇ - це такі явища, що охоплюють наше тіло, розум, енергію; тут важливо розрядити акумульовані почуття.
- зосереджуємося, якщо хочемо з'ясувати сутність проблеми;
- помітивши негативні емоції інших людей, виявляємо свої навички активного слухання, підтримуємо прагнення інших людей виробити вищу самооцінку.
- прагнемо до самостійного вирішення всіх питань, що стосуються нашого життя.
- постійно зосереджуємося на світлих і радісних сторонах життя.
БАЖАЄМО ВСІМ ЗДОРОВ'Я!!!

Ми з вами - позитивні і успішні! Саме тому пам'ятаємо: під час карантину необхідно дотримуватися певних правил, які допоможуть організуватися. Особливо важливо про це згадати напередодні відновлення дистанційного навчання!!!))
Під час карантину необхідно дотримуватися режиму дня, який був у нас до карантину. Наприклад:
# 7.30 підйом, ранкова гімнастика ( рухова активність обов'язково ! Це допоможе підтримувати своє тіло в сталій фізичній формі), гігієнічні процедури, застелити ліжко, переодягнутися в " шкільну форму"(це допоможе мобілізувати себе до роботи, попередити бажання " повалятися на дивані..."), сніданок.
# 8.30 початок дистанційного навчання згідно з розкладом занять у школі ( дуже важливо працювати кожного дня, не залишати завдання " на потім"; це тренує нашу волю , мотивує до успіху, підігріває бажання вчитися).
!!!!! ВАЖЛИВО ПАМ'ЯТАТИ: ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДОТРИМУЄМОСЯ ЗВИЧНОЇ СТРУКТУРИ:
45 (35-40) ХВ.ПРАЦЮЄМО,10-15 ХВ.ВІДПОЧИВАЄМО. Перерву слід використовувати з користю: розім'ятися (присідання, нагинання, стрибки, рух на місці тощо), гімнастика для очей, вітамінний перекус, поспілкуватися з друзями, інші потреби.
# час закінчення дистанційного навчання відповідно до розкладу уроків у школі.
# час, який ви витрачаєте на заняття за інтересами : малювання, рукоділля , читання, спорт (відпрацювання прийомів...), настільні ігри, корисна хатня робота тощо.
# 21.00 - 22.00 ВІДБІЙ! Дуже важливо вчасно лягати спати! Це потрібно для того, щоб відновити сили і вранці знову прокинутися о 7.30

Будьте здорові і пам'ятайте: #все_буде_добре

Розвиток навичок критичного мислення у дітей не тільки допоможе їм успішно проявити себе в школі, але і вбереже від несприятливого впливу однолітків

Як витягти максимум з різноманіття ресурсів, що знаходяться під рукою, при цьому зберігаючи здатність розуміти їх і управляти ними? Ще більш важливе питання — як з найбільшою ефективністю використовувати людські розумові процеси і творчі здібності в епоху, коли штучний інтелект проникає в усі нові сфери життя. Щоб процвітати сьогодні, потрібно вміти максимально критично підходити до мислення як такого. Запитайте: приймаючи будь-яку інформацію на віру, чого доб'ється ваша дитина в житті?

Що таке критичне мислення?

Основи критичного мислення були закладені в історико-філософську думку. Відмінними прикладами служать Сократ і його метод «запитального сумніву», Арістотель з його «формальною переконливістю», Декарт і його метод «методичного сумніву».

Термін критичного мислення був розглянутий і психологами. Американський вчений Дайана Галперн визначила його як «використання таких когнітивних навичок і стратегій, які збільшують ймовірність отримання бажаного результату. Критичне мислення відрізняється зваженістю, логічністю і цілеспрямованістю. Інше визначення — спрямоване мислення».

У житті кожної людини настає момент, коли потрібно самостійно приймати важливі рішення

Сучасний британський філософ і письменник Том Чатфілд визначає критичне мислення як активне прагнення до розуміння того, що відбувається шляхом його осмислення, оцінки свідчень і глибокого розуміння процесу мислення як такого.

Чатфілд пропонує задаватися чотирма запитаннями, що допомагають стати розумним скептиком:

— Чому я повинен довіряти цьому твердженню?

— Чому людина, яка робить цю заяву, довіряє інформації, що міститься у ній — або хоче схилити до цього мене?

— Що ще відомо з цього приводу з інших джерел?

 — Чи достатньо я знаю, щоб впевнено відповісти на попередні запитання?

Як розвинути критичне мислення у дітей?

Допомогти своїй дитині розвинути критичне мислення можна в процесі повсякденних справ. Головне, переконайтеся, що ви самі достатньою мірою володієте навиком мислити критично. А переконавшись, сміливо беріть на озброєння три корисні звички для батьків, які прагнуть навчити дитину самостійно думати і приймати рішення — а не бути споживачем інформаційного сміття.

1.Відповідаємо запитанням на запитання.

Коли дитина питає, висуває гіпотези, шукає причини — вона мислить. Коли ви чуєте запитання: «Чому?» відповідайте дитині запитанням: «А ти як думаєш, чому?». Таким чином ви спонукаєте її зробити власні висновки.

Так формуються навички наукового спостереження, які стануть в нагоді дитині протягом усього життя, і це набагато цінніше «відповіді в лоб», яку ми можемо запропонувати перш за все.

2.Порівнюємо, протиставляємо, запитуємо.

Запропонуйте дитині порівняти кабачок з бананом. Дайте їй можливість знайти якомога більше спільних і відмінних ознак.

Використовуйте порівняння і протиставлення в оповіданнях і казках — це також сприяє розвитку критичного мислення. Нехай дитина аналізує характер і поведінку героїв, сюжет і інші елементи історії. Знаходьте всією сім'єю подібності та відмінності між різними творами.

Ставте запитання, на які в тексті казки немає прямої відповіді. Так дитина навчиться робити власні висновки. Зіставляйте розповіді з книг зі своїм життям — так формується найважливіший навик критичного мислення — синтез, коли діти можуть використовувати отриману інформацію по-новому в своєму особистому досвіді.

3.Граємо.

Розвивати критичне мислення допомагають різні ігри — наприклад, такі, в яких необхідно відгадати слово або відтворити загадану ситуацію. Або в яких гравець повинен пояснювати слова або фрази «обхідними» шляхами.

У житті кожної людини настає момент, коли потрібно самостійно приймати важливі рішення: будь то питання особистого життя, кар'єри або рутинні, повсякденні події. У дитячому світі навички критичного мислення допоможуть не тільки успішно проявити себе в школі, але й убережуть від несприятливого впливу однолітків.